poniedziałek, 30 stycznia 2017

Gerda

Trudno oprzeć się konkursowym propozycjom Royal Stone. Temat bajkowy był zbyt kuszący bym mogła sobie go odpuścić mimo braku czasu i chorób panoszących się dokoła mnie :) Pomysłów miałam kilka (niektóre, sądzę, zrealizuję jeszcze kiedyś) ale w końcu stanęło na Królowej Sniegu Andersena. Wiem,niezbyt oryginalnie :) Nie chciałam jednak zrobić naszyjnika dla tytułowej królowej, a raczej dla Gerdy. A skoro Gerda, to nie mogło się obyc bez róży  - kwiatu który dziewczynka bardzo lubiła, który przypomniał jej o Kaju i dzięki któremu Kaj zapłakał.

W moim naszyjniku róże są dwie. Pierwsza płaska, haftowana w całości  Toho 15. Druga, w której zamknięty jest kryształek - odłamek który wpadł do serca i oka Kaja jest nieco bardziej przestrzenna. Naszyjnik jest "po mojemu" skromny. Nosi się blisko szyi i wygląda naprawdę ślicznie.







Jeśli mój zimowy ogródek różany podoba się Wam to zapraszam do polubienia go na FP  Royal Stone - klik


A tymczasem pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Piekna róża, a kryształek jest tak misternie opleciony

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne róże, przepiękna realizacja świetnego pomysłu. Widziałam i już zagłosowałam, powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i za miłe słowa i za głosy :)

      Usuń
  3. Piękny naszyjnik, urzekający. Od razu widać, że jest taki "Twój" :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudowna, perfekcyjnie wykonana i "do noszenia", co lubię, a do tego ogromnie mi się podoba ukryta symbolika. Ubolewam, że RS nie umieszcza uzasadnień autorów prac w opisach, myślę, że wówczas lajki układałyby się inaczej, część osób po prostu nie rozumie przekazu i nie potrafi docenić prezentowanego dzieła. Ale to tylko moje czepialstwo.
    Gerda ma 2 moje głosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wydaje mi się, że opis zbędny, bo od razu widać do czego praca nawiązuje, czasem się przydaje. Na wszelki wypadek wrzuciłam w komentarzu :) Za głosy dziękuję pięknie!

      Usuń
  5. Niesamowicie piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca dobrze że wziełaś udział w konkursie życze powodzenia :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię brać udział w royalowych konkursach :)

      Usuń
  7. Dziękuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Napiszę tylko...skradł serce moje...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny, jedna z moich ulubionych prac w tym konkursie RS. W ogóle, jestem wielką miłośniczką Twojego talentu i Twoich prac, zawsze są perfekcyjnie dopracowane, szalenie oryginalne i po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak miło mi to czytać! Zwłaszcza, że jestem w trakcie pracy nad naszyjnikiem który każe mi wątpić w moje zdolności i umiejętności :) To chyba spruję i jednak zacznę od początku, nie cisnę do kosza :D

      Usuń
  10. Przepiękna praca, strasznie podoba mi się to jak oprawiłaś ten kryształek, ale sam kwiat wyszyłaś po mistrzowsku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam!